lunes, 22 de enero de 2024

Omnipresencia

Penetras nos meus pensamentos desde lonxe


Para onde irei, longe do Teu espíritu?
E longe do Teu rostro para onde fugirei?
Se eu subir ao céu, Tu estás lá;
Se eu descer ao Hades, estás presente.
Se eu tomar as minhas asas de madrugada
E habitar  nas extremidades do mar,
Também aí a Tua mão me conduzirá;
E a Tua dextra me segurará.
Eu disse: " Então escuridāo me espezinhará;
E noite será iluminação no meu prazer."
Porque escuridão não será escurecida devido a Ti;
E noite como día será iluminada.
Salmo 138 (= 139 HB), 7-12
................................................................



¿ Onde me podería arredar do teu alento?
¿ A dónde fuxir da túa ira?
Se subo ó ceo, alí estás;
se baixo ó abismo, estás presente.
Se me ergo nas ás da aurora
e emigro ó extremo dos mares,
ata alí me leva a túa man
e me colle a túa dereita.
Se digo: " que alomenos me cu ran as tebras
e a luz ó meu arrador se faga noite"
as mesmas tebras non son para ti escuras
e a noite eche clara coma ó dia:
tanto che ten a luz coma as tebras
Salmo 138 ( = 139 HB) 7-12

Let's be careful out there 

No hay comentarios:

Publicar un comentario